Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra Hansen - 22 februari 2012 23:59

Som jag nog nämnt i alla dom senaste raderna jag skrivit så skulle jag bli bättre på o blogga igen, men det har ju skitit sig så ska inte lova något denna gång!

Jo men visst börjar det nog gå mot vår ute nu o jag blir så himla glad när solen lyser och det faktiskt är några plusgrader ute.

Denna våren kan nog bli väldigt bra om allt bara går som man tänkt sig! Jag har snart 10 veckors praktik och sen är det inget mer i skolan innan studentveckan! Underbart är vad det är.

Tänk att tiden kan gå så fort, visst vill man att allt de roliga ska hända direkt och man gillar inte när tiden går segt, men sen så kan man blicka tillbaka o tänka "vart fan tog all tid vägen" O så är det man så länge sett fram emot redan över..bara sådär!

Ni kanske inte tänkte så mycket på att jag skrev att allt går bra om det blir som "man tänkt sig" jag e nog lite pessimistisk när allting går bra, då väntar jag bara på ett stup eller något som gör allt värre! Jag tänker ofta varför ska jag få hadet så bra? Och varför skulle allting jämt gå mina vägar? Haha...ja jag e nog inte den mest optimistiska människan som finns iallafall!


Nu sitter jag här och kan verkligen inte sova..jag ska upp om ca 5 timmar! Ja det e ju självförvållat men det är bara o ta sig i kragen! När jag tänker mycket älskar jag o få skriva, det är ett sätt som gör att jag känner mig lite mer lättad efteråt.

Vissa kanske tycker bäst om och prata med någon, vissa kanske föredrar o gå en långpromenad, vissa kanske undviker och tänka alls ...medans jag vill skriva, även om jag inte skriver något särskilt, eller något vidare viktigt så är det ett lugnande för mig!


Jag tror att jag är bättre på o uttrycka mig när jag skriver än när jag pratar...



Godnatt.


Presentation


Hallå folket, Alexandra här!
I min blogg kan ni läsa allt från en vanlig vardag till äventyr! Läs och njut!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards