Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

confused

Av Alexandra Hansen - 31 mars 2011 22:33

Hej bloggen!

Inte haft motivation till o skriva men nu tar jag tag i det igen, har jobbat två dagar denna veckan efter skolan så har inte suttit rastlös precis o det är skönt!

Imorgon är jag ledig (om inte jobbet ringer)!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva igentligen, mina tankar far omkring och det känns inte som att jag har båda fötterna på jorden just nu, jag är i min egna värld och känns som de som händer omkring mig är i en annan bubbla och jag sitter här i min egna bubbla och kan bara se allt rusa förbi men kan inte göra något!

Jag är tjejen som alltid försöker hålla humöret upp fast de igentligen är i botten, jag är nog lite sådär..hur ska man säga.. Vill aldrig verka ledsen/sur/arg fast jag kanske igentligen är det! Men ibland är de nyttigt och få ruska av sig de och bara släppa alla hämningar..!

Livet består i stort sett av uppförsbackar eller nedförsbackar..o de är precis lika logiskt som de låter, uppförsbackarna är jobbiga och nedförsbackarna är lätta! Är de någonsin nyttigt o ha många uppförsbackar? Eller sliter de ut en totalt? Hur mycket kraft får tas ifrån en?


Många tankar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Hansen - 24 april 2013 13:12

Snacka om att jag blev en glad tjej när jag upptäckte att min blogg fanns kvar och att jag lyckades komma in på den! :) Har inte haft tillgång till någon egen dator på ett tag utan levt lite för mycket i min lilla Iphone ruta så skönt att ha något st...

Av Alexandra Hansen - 22 februari 2012 23:59

Som jag nog nämnt i alla dom senaste raderna jag skrivit så skulle jag bli bättre på o blogga igen, men det har ju skitit sig så ska inte lova något denna gång! Jo men visst börjar det nog gå mot vår ute nu o jag blir så himla glad när solen lyser ...

Av Alexandra Hansen - 9 november 2011 19:41

November- de är mörkt o kallt men ändå lite mysigt med levande ljus på kvällen. Ligger nerkrupen i sängen, både lite höstinfluensa och hösttrötthet har jag drabbats av. Tiden går så förbannat fort, nu är de snart jul igen..men inte ska man klaga nä...

Av Alexandra Hansen - 13 september 2011 23:14

Nu sitter man här igen i sängen men kuddarna mot väggen o har hämtat laptopen för att man ligger o vrider o vänder på sig o kan inte sova! Vet att de inte gör en tröttare precis av o sätta sig vid datorn, men jag får lite smått panik av o inte kunn...

Av Alexandra Hansen - 12 september 2011 18:10

Nu sitter jag här igen och är fortfarande lite chockad över ett mycket roligt  besked jag fick idag, min plånbok är tydligen återfunnen efter ca 2 månader! Blev av med den i somras när jag va ute med en kompis, helt otroligt vad glad jag blev för d...

Presentation


Hallå folket, Alexandra här!
I min blogg kan ni läsa allt från en vanlig vardag till äventyr! Läs och njut!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards