Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Hansen - 3 april 2011 16:36

Nu är jag här igen, kan ju bero på att de är söndag o jag inte har ork till och göra mycket annat än o sitta inne o dega!

Hade en rolig/galen kväll igår, först så förfesta jag o milla lite hemma hos henne med både de ena och de andra, blev även en del Captain Morgan vilket jag ingentligen inte tycker vidare mycket om men men de gick ner!

Sen drog vi till Statt och hann vara där i ungefär 1.5 timme sen ringde Elias så vi drog ut och åkte bil!

Kvällen slutade med att jag åkte med grabbarna till Lindesberg och sov hos Elias, så vi var väl hemma hos han vid 4! så är meega trött idag plus lagom bakis, haha men som sagt de är självförvållat och jag hade roligt, de är ju det viktigaste! Vi drog även till med varsin fetispizza i Lindesberg och jag åt väl 2 % av den..hm!

Kvällen blev en impulskväll kan man säga..tänkte va nykter men sen så bestämde vi oss för att gå ut ändå!  


Nu sitter jag här nyduschad med dricka, chips o godis o ska kolla film o bara vara en riktig softpotatis heeeela kvällen! Imorgon är de en ny vecka igen..men de går fort sen är de helg igen! 


Pusss Alexandra.

Presentation


Hallå folket, Alexandra här!
I min blogg kan ni läsa allt från en vanlig vardag till äventyr! Läs och njut!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards