Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Tänker för mycket!

Av Alexandra Hansen - 28 mars 2011 21:05

Skrev nyss ett inlägg men har inte mycket för mig såhär på kvällen så satt och fundera på om jag är den enda människan i världen som hela tiden tänker för mycket? Ja visst låter de dumt o "tänka för mycket" men alltså har alltid fått höra av personer som står mig nära att "Alexandra sluta tänka så mycket" Jag kan liksom sitta o tänka på saker riktigt i detalj!

Speciellt såhär på kvällen när man sitter o lyssnar på musik, jag kan sitta o tänka på tex, saker som stör mig, saker som har med skolan o göra, vänner och allt möjligt!

Och när jag går runt och tänker på dåliga saker eller saker som gör mig förbannad blir jag bara på dåligt humör, o hur låter inte den ursäkten "Förlåt om jag är sur men tänker på saker som gör mig sur" Haha?

Även om personerna i min omgivning gör mig glad och alltid gör så jag inte tänker massa så kommer de ändå fram sen när man är själv!

Jag har alltid varit den som tänkt massa o kommer nog alltid vara det.

Jag kan sitta i skolan på lektionen och va inne helt i min egna värld och inte hör ett skit vad som sägs runt omkring mig, just för att jag tänker på helt andra saker än de som har med skolan o göra!

Men klart de är mycket positiva tankar också, jag är nog en riktig "dagdrömmare" tror jag!






 
 
paulina

paulina

29 mars 2011 11:10

Du , det låter lite som mig :) Tänker på took för mycket ! :)

http://paulinaakerberg.blogg.se

Alexandra Hansen

29 mars 2011 18:24

Jasså, skönt att jag inte är ensam iaf! :) jaa ibland är det irriterande faktiskt!

 
paulina

paulina

29 mars 2011 21:47

haha ja minst sagt :) men man kommer oftast fram till en del bra saker när man tänker:)
hoppas du får en bra dag imorgon när du börjar så sent då!

http://paulinaakerberg.blogg.se

Alexandra Hansen

29 mars 2011 23:41

Ja de e sant, ibland är de nyttigt o tänka oxå! :) Tack, desamma o så ses vi nog någon dag i skolan! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Hansen - 24 april 2013 13:12

Snacka om att jag blev en glad tjej när jag upptäckte att min blogg fanns kvar och att jag lyckades komma in på den! :) Har inte haft tillgång till någon egen dator på ett tag utan levt lite för mycket i min lilla Iphone ruta så skönt att ha något st...

Av Alexandra Hansen - 22 februari 2012 23:59

Som jag nog nämnt i alla dom senaste raderna jag skrivit så skulle jag bli bättre på o blogga igen, men det har ju skitit sig så ska inte lova något denna gång! Jo men visst börjar det nog gå mot vår ute nu o jag blir så himla glad när solen lyser ...

Av Alexandra Hansen - 9 november 2011 19:41

November- de är mörkt o kallt men ändå lite mysigt med levande ljus på kvällen. Ligger nerkrupen i sängen, både lite höstinfluensa och hösttrötthet har jag drabbats av. Tiden går så förbannat fort, nu är de snart jul igen..men inte ska man klaga nä...

Av Alexandra Hansen - 13 september 2011 23:14

Nu sitter man här igen i sängen men kuddarna mot väggen o har hämtat laptopen för att man ligger o vrider o vänder på sig o kan inte sova! Vet att de inte gör en tröttare precis av o sätta sig vid datorn, men jag får lite smått panik av o inte kunn...

Av Alexandra Hansen - 12 september 2011 18:10

Nu sitter jag här igen och är fortfarande lite chockad över ett mycket roligt  besked jag fick idag, min plånbok är tydligen återfunnen efter ca 2 månader! Blev av med den i somras när jag va ute med en kompis, helt otroligt vad glad jag blev för d...

Presentation


Hallå folket, Alexandra här!
I min blogg kan ni läsa allt från en vanlig vardag till äventyr! Läs och njut!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards