Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

De va inte igår jag satt här o skrev!

Av Alexandra Hansen - 12 juli 2011 23:45

Hade nästan glömt av min blogg så trodde den hade tagits bort! Har inte skrivit något inlägg på månader, men så låg jag i sängen och kollade upp i taket o funderade, o då kom jag på tanken..

tanken som alltid gör mig lättad när jag tänker mycket, de är o skriva, skriva ner alla tankar!


Nu är de sommar, och mycket har hänt på bara några månader, livet har alltid överraskningar och jag som älskar överraskningar!

Jag har träffat nya människor, människor som man inte visste existera men som kan göra så mycket intryck i ens liv, måla upp ens dag..

Som en oritad teckning av början på dagen, sedan målas den ner med olika färger o mönster från olika håll!

Detta med hur folk kan påverka ens liv så bra är väldigt otroligt för mig, men fint också!


Jag har alltid älskat o skriva, de gör att jag känner mig lättad på något sätt, jag får ner mina tankar i ord, jag ser dom ur ett annat perspektiv kan man säga!

Jag kan fortfarande sitta o förvånas över hur mycket som kan hända över ett år, över en månad, över en vecka..o bara över en dag!

Livet har sina motgångar, men att ta sig igenom en motgång är oftast steget närmare till de bättre!


Jag har alltid varit tjejen som tänker mycket, har mycket funderingar kring saker o ting, jag kan vara helt i min egna värld vissa stunder, jag kan drömma mig bort till en helt annan plats än där jag befinner mig!

Jag har ofta drömmar från natten som jag verkligen minns allt av, de handlar oftast om min familj, mina vänner o andra som står mig nära!

De påverkar mitt liv och har en stor del i de, de finns alltid med mig!


Detta året som gått har gjort att jag är mer säker på vem jag är, vart jag står och vart jag vill komma, saker har påverkat mig till de positiva!

Jag tänker inte vad andra vill att jag ska tänka, jag gör inte vad andra vill att jag ska göra, jag säger inte vad andra vill höra...Jag tänker, gör och säger precis de som jag känner kommer från mitt hjärta och de som känns rätt.

Har lärt mig att följa sitt hjärta är något som stämmer bra!


Känner att jag nu fått skriva ner en del av mina tankar, de känns alltid så skönt!

Hoppas alla har de bra.


Puss på er!


Alexandra.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Hansen - 24 april 2013 13:12

Snacka om att jag blev en glad tjej när jag upptäckte att min blogg fanns kvar och att jag lyckades komma in på den! :) Har inte haft tillgång till någon egen dator på ett tag utan levt lite för mycket i min lilla Iphone ruta så skönt att ha något st...

Av Alexandra Hansen - 22 februari 2012 23:59

Som jag nog nämnt i alla dom senaste raderna jag skrivit så skulle jag bli bättre på o blogga igen, men det har ju skitit sig så ska inte lova något denna gång! Jo men visst börjar det nog gå mot vår ute nu o jag blir så himla glad när solen lyser ...

Av Alexandra Hansen - 9 november 2011 19:41

November- de är mörkt o kallt men ändå lite mysigt med levande ljus på kvällen. Ligger nerkrupen i sängen, både lite höstinfluensa och hösttrötthet har jag drabbats av. Tiden går så förbannat fort, nu är de snart jul igen..men inte ska man klaga nä...

Av Alexandra Hansen - 13 september 2011 23:14

Nu sitter man här igen i sängen men kuddarna mot väggen o har hämtat laptopen för att man ligger o vrider o vänder på sig o kan inte sova! Vet att de inte gör en tröttare precis av o sätta sig vid datorn, men jag får lite smått panik av o inte kunn...

Av Alexandra Hansen - 12 september 2011 18:10

Nu sitter jag här igen och är fortfarande lite chockad över ett mycket roligt  besked jag fick idag, min plånbok är tydligen återfunnen efter ca 2 månader! Blev av med den i somras när jag va ute med en kompis, helt otroligt vad glad jag blev för d...

Presentation


Hallå folket, Alexandra här!
I min blogg kan ni läsa allt från en vanlig vardag till äventyr! Läs och njut!
Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards